Debata nad odwołaniem Leppera - Śp. Andrzej Lepper Punktuje z trybuny...

Debata nad odwołaniem Leppera - Śp. Andrzej Lepper Punktuje z trybuny...

Pisząc wstęp do zakończenia "Z cyklu na wesoło" w tzw. wolnej chwili "dyspozycyjny Likwidator" coś zawsze może skrobnąć...
Na podstawie nagrania materiału - 8 minut które zabiło Andrzeja Leppera...
https://www.youtube.com/watch?v=jdYPsCUDVrU&fbclid=IwAR1obtMU_k75U3VXucXjqVY9-fHoXYk-D4oqK4FgeouI0KxL_RceH2lJ8RM
Debata nad odwołaniem Andrzeja Leppera
"bohaterowie" wypunktowani przez Andrzeja Leppera: (generalnie dzisiejsza Koalicja Obywatelska):
Marek Stefan Borowski (Sojusz Lewicy Demokratycznej / Socjaldemokracja Polska, bratanek TOW. Jakuba Bermana - 45 ZASAD ZNIEWOLENIA z 1945r.)
Andrzej Olechowski (Fundacja im. Batorego, jeden z założycieli Platformy Obywatelskiej)
Emil Eugeniusz Wąsacz (minister skarbu państwa w rządzie Jerzego Buzka. , Obecnie pracuje na stanowisku prezesa Stalexportu Autostrady S.A. )
Aldona Kamela-Sowińska (Akcja Wyborcza Solidarność, polska ekonomistka, nauczyciel akademicki i polityk, profesor nauk ekonomicznych, w 2001 minister skarbu państwa.)
Maciej Płażyński (ekonomistka, nauczyciel akademicki i polityk, profesor nauk ekonomicznych, w 2001 minister skarbu państwa, Akcja Wyborcza Solidarność )
Janusz Antoni Lewandowski (ekonomista i polityk, poseł na Sejm I, III i IV kadencji, minister przekształceń własnościowych (1991, 1992–1993), poseł do Parlamentu Europejskiego VI, VII i VIII kadencji, od 2010 do 2014 komisarz UE ds. budżetu i programowania finansowego.)
Wiesław Władysław Kaczmarek (polski polityk, poseł na Sejm w latach 1989–2005 (X, I, II, III i IV kadencji), minister czterech rządów.)
Paweł Bartłomiej Piskorski (W latach 1999–2002 prezydent m.st. Warszawy, poseł na Sejm I, III i IV kadencji, w latach 2004–2009 deputowany do Parlamentu Europejskiego VI kadencji, od 2009 przewodniczący Stronnictwa Demokratycznego. )
Włodzimierz Cimoszewicz (1996–1997 prezes Rady Ministrów i przewodniczący Komitetu Integracji Europejskiej, w latach 2001–2005 minister spraw zagranicznych, w 2005 marszałek Sejmu IV kadencji. W latach 1989–2005 poseł na Sejm X, I, II, III i IV kadencji oraz w latach 2007–2015 senator VII i VIII kadencji, Sojusz Lewicy Demokratycznej)
Jerzy Andrzej Szmajdziński (Sojusz Lewicy Demokratycznej)
Donald Franciszek Tusk (Współzałożyciel Platformy Obywatelskiej i jej przewodniczący w latach 2003–2014, w latach 2007–2014 prezes Rady Ministrów. Od 2014 przewodniczący Rady Europejskiej.)
Andrzej Kolikowski, pseudonim „Pershing (Gangster)

Fragment przemówienia Śp. Andrzeja Leppera:
"... Może przejdźmy teraz do konkretnych spraw, które musi Polska usłyszeć i my zarządzamy odpowiedzi na to:
KTO sprzedał FSM Bielsko-Biała? STRATY wg. Najwyższej Izby Kontroli 20 MILIARDÓW 326 milionów złotych -
"Ojciec chrzestny", jeden z ojców chrzestnych Platformy Obywatelskiej - CZY postępowanie się toczy?
Olechowski [Andrzej Olechowski] - dopuścił się przestępstwa!... NIE, co to za przestępstwo? 20 MILIARDÓW, to przecież żadna kwota -
brakuje dwa to sięga się do kieszeni wyborców, ludzi najbiedniejszych...
KTO odpowiada za prywatyzację PZU S.A. i PZU Życie?
Strata: 37 do 40 MILIARDÓW złotych? - pan Wąsacz [Emil Eugeniusz Wąsacz].
Nie ma go tu, to już nie od was jest, chyba z samoobrony on jest(ironia)...?{haha}
KTO sprzedał PKO S.A.? - 10 MILIARDÓW STRATY.< TP S.A. - pani Sowińska [Aldona Kamela-Sowińska] - 4 MILIARDY STRATY.
Stocznia Gdańska - panie Marszałku Płażyński [Maciej Płażyński] - pana sprawa, pana sprawa, tak jak powiedziałem:
kolebki nie potrafiliście uratować, a wy Polskę chcecie ratować?...
Zakłady w Kwidzyniu [Zakłady Celulozowo-Papiernicze]- pan Lewandowski [Janusz Antoni Lewandowski] i co? 1,5 MILIARDA złotych (w tamtych latach to dzisiaj RAZY DWA pomnożyć trzeba)... i siedzi podparty, spokojny, a jakże dobrze się żyje, dobrze się żyje...
Następnie Gerber, Alima, Polkolor - STRATA: 1 MILIARD [złotych] - pan Lewandowski: szczęście, szczęście, że Trybunał[Konstytucyjny] wczoraj uchwalił, że immunitet przestępców chronił nie będzie...
WY ich szukacie w Samoobronie{partia]: MY ich znajdziemy, MY was znajdziemy - PRZYPOMNICIE sobie MOJE słowa z tej trybuny: MY was znajdziemy, prokuratorzy wezmą się za was...
A pana postępowanie panie Lewandowski[Janusz Antoni Lewandowski] w Krakowie powinno być dawno wznowione!... jakoś wykładnię Trybunał dał TYLKO teraz, kiedy w Sejmie jest Samoobrona... dlaczego nie zrobił tego wcześniej?... - BYŁA jasna wykładnia...
MY mówiliśmy cały czas, że była jasna ona - postępowanie musi się toczyć!!
CZY ja kiedykolwiek powiedziałem, że nie chcę sądzony być?: CHCĘ! - pisma składałem do Sądów, a wy jakoś nie składaliście przedtem... nie wiem, czego baliście się, ALE WIADOMO:
jak nie wiemy o co chodzi to wiadomo o co chodzi...
Browar Leżajsk, no to już pan Kaczmarek [Wiesław Władysław Kaczmarek]... i teraz ja chciałbym, powiem to, co miałem powiedzieć("... TEGO jest więcej, to tak tylko
przykłady rzucamy ..." & "ale panie pośle nie polemizujmy, bo nie o to chodzi żebym polemizował z panem..." ),
Sprawa, sprawa TYCH bogaczy polskich...: ja chciałbym spytać, bo jestem w posiadaniu dokumentów, dokumentów i świadków (POWTARZAM! jestem w posiadaniu), ja nie jestem tutaj sędzią, żebym mówił, że są winni...
panie pośle Piskorski [Paweł Bartłomiej Piskorski]: CZY prawdą jest, że w hotelu Victoria spotykał się pan czterokrotnie z niejakim panem S. - było to 7 marca 1998r. i wtedy wręczył panu 50 tysięcy dolarów,
drugi raz: 16 lipca 1999r. wręczył panu 120 tysięcy dolarów;
trzeci raz: 23 październik 110 tysięcy dolarów;
i czwarty raz: 17 kwiecień 2000r. 150 [tysięcy dolarów]..."

INTERWENCJA-> próba zakłócenie przemówienia Andrzeja Leppera przez ówczesnego marszałka Sejmu [Marek Stefan Borowski]:
"panie pośle, panie marszałku Lepper, przepraszam bardzo..., czy pan marszałek jest pewien, że pan chce to wszystko powiedzieć, co pan mówi..."?
Andrzej Lepper: "Tak, jestem pewien..."
Marek Stefan Borowski: "jest pan pewien, tak?... jest pan także świadom odpowiedzialności za te słowa...?"
Andrzej Lepper:"OCZYWIŚCIE, ja pytam, ja jestem w posiadaniu dokumentów, które ujawnię prokuraturze..."
Marek Stefan Borowski:{próba zakłócenia przemówienia} "nie, nie panie pośle, pan przecież nie pyta - pan stwierdza..."
Andrzej Lepper:"JA PYTAM... Panie Marszałku, Pan przepraszam Pana, Pan Marszałek mnie nie słucha..."
Marek Stefan Borowski:"nie, nie - słucham"
Andrzej Lepper:"JA ZAPYTAŁEM, JA ZAPYTAŁEM, czy jest prawdą- tak było, czy nie było tak? [pytanie do posłów]...[z sali: tak BYŁO]..., dokładnie - TAK BYŁO... nagrane chyba też jest."
Marek Stefan Borowski:"panie, panie marszałku, pan do.. dobrze wie, że są pytania, które są stwierdzeniami...
[odp. Andrzej Lepper: "... nie są stwierdzeniami ..."]
Marek Stefan Borowski: "... i to właśnie pan w tej chwili robi."
Andrzej Lepper:"... Panie Marszałku..."
Marek Stefan Borowski: "Może pan to robić dalej..., ja pana przecież yyy panu, przecież głosu nie odbieram, ja pana tylko przestrzegam..., że to co pan w tej chwili robi... jest yyy zagrożone także sankcją karną..."
Andrzej Lepper: "dobrze"
Marek Stefan Borowski: "i ... nie wiem, czy warto to czynić..."
Andrzej Lepper: "Dziękuję, zrozumiałem...., że Pan Olechowski 17 listopada 2000 roku o godzinie 18:00 (... w kawiarni, czy restauracji u Gesslera ...), przyjął kwotę około 2 milionów dolarów na kampanię wyborczą (.. wam nie trzeba pieniędzy na partie, wam na kampanie nie trzeba pieniędzy, no po co wam, te billboardy to wam z nieba spadają, aniołki płacą za to, taaak?..), te kampanie to też ciekawa sprawa z waszej strony, po co wam pieniądze, wam nic nie trzeba.
A czy jest prawdą, że również, no niestety posłowie Sojuszu Lewicy Demokratycznej, też zapytam prokuratora, pan minister Cimoszewicz [Włodzimierz Cimoszewicz] w hotelu Victoria 4 marca 2001r., tak kiwajcie głowami, ja wiem co mówię, zapuszkujecie mnie, pchajcie - znajdziecie dyspozycyjnych sędziów, tylko wysłuchajcie: 120 tysięcy dolarów.
Następnie pan minister Szmajdziński[Jerzy Andrzej Szmajdziński], Caringtona Pan zna... 50tyś, ja pytam, czy tak było i do Sądu i prokuratury te dokumenty trafią...
CO ZROBI PROKURATURA... zobaczymy, a może byście panowie tak... pojechali razem: pan Szmajdziński, pan Tusk i pan Cimoszewicz na mecz do Wrocławia - Śląsk Wrocław, pojedźcie tam na ten mecz, tam hotelu Wrocław między 9:00-9:30 20 kwietnia 2001 roku, jeden z was... nie wiecie który to porozmawiajcie ze sobą, podobno..., ja nie twierdzę, że tak było... podobno, otrzymał kwotę 350 tysięcy dolarów od niejakiego PANA [ESSS] S. - jeszcze Pan Schetyna, też widział to.
Panie Tusk, sprawa spotkania Pana z nieżyjącym Pershingiem [Andrzej Kolikowski, pseudonim „Pershing]... nie wiem, czy miała miejsce, może zaprzeczycie temu, 10 lipca 1998r., gdzie podobno pożyczył Panu 300 tysięcy złotych... już kończę...
ODPOWIECIE na to, że to nieprawda, że to jest niczym, to jest nieprawda, co ten Lepper opowiada, no pewnie, że tak odpowiecie, natomiast te dokumenty na ten temat istnieją i mówię wam, że są zdeponowane w odpowiednich miejscach... obojętnie co by mnie się stało, bo pogróżki już były, to te dokumenty ujrzą światło dzienne, ujrzą światło dzienne...{CZEKAMY-> [NARÓD] na TO-> "...UJRZĄ ŚWIATŁO DZIENNE, UJRZĄ ŚWIATŁO DZIENNE..."}...
PYTANIE: kim jest tajemniczy PAN [ESSS] S.? (Soros, Smolar, hmmm... oj tajni towarzysze...), ale tak jak mówiłem - niczego nie obiecuję... ORAZ KTO ZOSTAŁ SZCZĘŚLIWYM NABYWCĄ.... ORAZ CO SIĘ STAŁO Z tymi ZDEPONOWANYMI DOKUMENTAMI? hmmm?.
{[NARÓD] czeka na TO-> "...UJRZĄ ŚWIATŁO DZIENNE, UJRZĄ ŚWIATŁO DZIENNE..."}... oj [NARÓD]-Ludzkość na to czeka i zasługuje... na PRAWDĘ... i tylko ona jest teraz w stanie WAS tajni towarzysze URATOWAĆ... PRAWDA-> ODKUPIENIE, nic innego.
Debata nad odwołaniem Andrzeja Leppera z funkcji wicemarszałka sejmu IV kadencji.: dn. 29 listopad 2001r. :
Spoczywaj w Wieczności Wielki CZŁOWIEKU.
"Legendary live eternally"
Tupac Amaru Shakur

Historyczne 25 minut, które ZABIŁY Andrzeja Leppera...